انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم ۲میلیون تومان هزینه دارد ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر
سرخط خبرها

جان‌باختگان مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در بندرعباس به ۱۳ نفر افزایش یافتند | تعداد افراد مسموم ‌به ۸۰ نفر رسید

  • کد خبر: ۱۰۸۰۷۰
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
جان‌باختگان مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در بندرعباس به ۱۳ نفر افزایش یافتند | تعداد افراد مسموم ‌به ۸۰ نفر رسید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش شمار جان باختگان مسمومیت‌های الکلی در استان خبرداد و گفت: با جان باختن یک نفر دیگر مجموع جان باختگان به ۱۳ نفر رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفته‌های اخیر با آغاز موج جدید مسمومیت‌های الکلی شاهد مراجعه شماری از شهروندان به بیمارستان‌های استان بودیم که نگرانی‌ها از افزایش آمار و تلفات ناشی از استفاده از مشروبات الکلی دست‌ساز در بندرعباس به اوج خود رسید.

در همان ابتدای امر، ۵ بیمار مسموم شده به واسطه استفاده از این مشروبات دست ساز جان خود را از دست دادند و ۴۶ بیمار نیز دیالیز شدند.

با افزایش حجم مراجعات به بیمارستان‌ها، تعداد افراد مسموم شده به ۸۰ نفر رسید و به همین میزان نیز میزان مرگ و میر و آسیب‌های ناشی از مسمومیت در بین افراد مصرف کننده رو به فزونی گذاشت.

فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین آمار مسمومیت الکلی در بندرعباس اظهار داشت: از هنگام آغاز موج جدید مسمومیت‌های الکلی، ۸۰ بیمار به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که علائم مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز داشتند.

وی افزود: بر همین اساس متاسفانه با جان باختن یک فرد دیگر در شبانه روز گذشته، مصرف این مشروبات تاکنون ۱۳ جان باخته بر جای گذاشته است.

نوروزیان گفت: هم اکنون ۱۲ نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری هستند که تحت نظر قرار دارند و اقدامات تکمیلی درمانی برای آن‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: ۴ بیمار دچار اختلال بینایی و تاری دید هستند، اما نابینایی کامل نداشتیم، از تعداد کل مراجعه کنندگان ۶ نفر زن و سایرین نیز مرد هستند همچنین بازه سنی مصرف کنندگان بین ۱۵ تا ۷۵ سال بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->